ice cream /S

Tjockt tjena , haha .. hm .. jaja , eeh , jag fick gå på upp halv åtta imorse för att jag skulle gå ut med hunden för att min mamma och min låtsaspappa skulle på nån mässa. Blev skitglad för att solen var på väg fram! Hade först SO, Matte men under matten var jag på hälsokontroll hos skolsyster, jag är 166 cm och jag kommer bara bli 168 .. fett lite ?! Men aja. Sen gick jag tillbaka till matten, efter det var det lunch, Franska och sist Bild. Blev klar med min grej där också! Sen drog jag hem och påvägen hem, då brukar jag gå av vid flemingsbergs centrum men alldeles bakom stationen var det en tjej som typ blivit påhoppad och slagen! :O så det var en annan tjej, mer kvinna men iaf som ringde 112 så ambulans, och typ 3 polisbilar kom .. sjukt men jaja .. hoppas tjejen klarar sig iallafall. Nu MÅSTE jag skriva klart min novell för den ska vara inne imorgon!!!

Marre & Jag i sexaaaaaaan xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0