Nej, jag har inte blivit uppäten av en björn.. / L

Sorry för att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har verkligen inte haft tid. Har haft det så himla fullt upp med att fixa till Christophers student, men nu är det över! Alla gäster drog nyss, det var rätt trevligt. :) Oliver var här ett tag, men var tvungen att gå lite tidigare.. Ska ladda över alla bilder till datorn nu som vi tog idag!
Idag tog jag ledigt för att kunna vara med på Christophers student, så jag har varit hemma hela dagen, eller vi åkte iväg ett tag till hans gymnasium för att kolla på utspringet. ;d Faaan vilket röj det var på flaken, jag vill också ta studenten!
Imorgon är det vanliga lektioner, segt som fan.. Men det är bara en vecka kvar till skolavslutningen, så det är bara att se det positivt. :)
Kanske kommer bilder snart!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0