Music / L

Sitter på Christophers rum och lyssnar på musik, han är på gymmet nu så jag passar på när han är borta, haha..
Har inte gjort mycket idag.. Städat lite, vikt tvätt, varit social med mina bröder och sovit, inte så intressant.. Men senare kommer Oliver hit, och så ska vi ner till pappa och äta, sen går vi till mamma igen och så sover han här. Mamma jobbar kväll, så det passar bra. :)
Imorgon vette fan vad jag ska hitta på, men det får vi se då. :)
Juste! Filmen igår var aaasgrym! :D Den bästa av alla tycker jag, så om ni inte har sett den, gå och se den då. :) Eclipse alltså. Å Jacob är så jävla snygg!
Åker ju på musik läger om typ en och en halv vecka, innan det måste jag hinna träffa massa kompisar. Typ Tessie, Filip, Frida, Evelina, Johanna, Becka, Lisa, Lucas. Sen vill jag träffa Marre, Oliver F & Rasmus också, men är osäker på om dom är hemma då, hmm..
ajaaa, nu ska jag sluta snacka skit!


världens finaste frida

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0