5 juli /S

Daaaamn, imorrn fan smäller det! Då drar laget till Göteborg och spelar Partille Cup! Skitkul, det här bli tredje året i rad för oss, tror jag. Sen kommer vi hem på söndagkväll och på måndag ska jag bara packa om och tvätta för på tisdag morgon åker jag till min kära fader som bor i USA! Kan nog inte bli bättre. Så Lollo får stå för underhållningen, haha. Sov till halv tolv idag, brukar aldrig göra det, men jag var skittrött. Men idag ska jag packa å så, checka packlistan och se att allt kommer med!
Pöss

Här kommer en histora, LÄS!!

En familj var på semester i Australien för en och en halv vecka när man, hustru och deras 15-åriga son bestämde sig för att prova på dykning. Mannen är i flottan och har en viss erfarenhet av detta.

Hans son ville ha en bild av hans mamma och pappa i alla redskap, så han tog med kameran under vatten.
När sonen skulle ta en bild insåg pappan att sonen ser ut som han drabbas av panik när han tog den och gav "OK" hand tecknet för att se om han var okej.

Sonen tog bilden och simmade upp till ytan och tillbaka till båten så snabbt som han kunde så mamma och pappa följde för att se om han var OK. När de kom tillbaka till båten klättrade de uppför den och satte sig.

När föräldrarna frågade varför han sa "det var en haj bakom dig", och pappa trodde att han skojade, men skepparen på båten sa att det var sant och att de inte skulle tro honom även om han berättade vad det var. Så snart de kom tillbaka till hotellet satte de i minneskortet i den bärbara datorn och det är vad de såg:





Woooopsi, hajen ser ju inte ut att vara långt ifrån .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0