spöööö /S

wih, killen får spööö, som vanligt , moahaha ! it feels good!
första gången när vi mötte varann i tennis idag sa jag att att förloraren får göra tio armhävningar , och han förlorade så han fick göra det, sen mötte vi varann igen och då sa jag att förloraren får göra tjugo armhävningar och han förlora igen så han fick göra det ;) nu spelar han wii resort istället .. och det går mycket bättre , haha!
han ska väl dra hem runt elva eller nåt, vet inte än. imorrn händer typ inget, ska väl plugga lite till NO provet som vi nu ska ha på torsdag istället för på tisdag för att våran lärare kände att vi behövde mer tid att plugga sådet va nice. och jag vet inte om jag har nämnt det tidigare men vi ska ha en föräldramiddag på tisdag i skolan , och jag och några andra ska laga maten , kommer säkert bli skitkul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0