Kort skoldag :) / L

Är faktiskt redan hemma från skolan! :) Skulle egentligen slutat 13:45, men slutade istället direkt efter lunch. Tog 12 bussen från skolan. :) Hade ingen franska, och så hoppade jag över mentorstiden, den är ju inte så viktig.

Nu ska jag först bara ta det lugnt. Sen får jag se om jag orkar baka, haha, alla i klassen ska göra det tills imorn när vi ska ha uppspel på våra minimusikaler i skolan.. Sen måste jag plugga, har noprov imorgon och franska prov på fredag.. -.-

Tog en slarvig Dagens bild imorse som jag tänkte lägga upp nu.


Leggings - Vero Moda
Linne - JC
Munktröja - Bik Bok
Diadem - Gina Tricot

puss

Kommentarer
Postat av: ronja

fint :)

2010-04-21 @ 17:33:30
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0