Hemma / L

Yes, nu är ja hemma! Eller har varit det i ungefär en och en halvtimme nu, menmen..
När jag kom hem chockades jag av att mamma hade klippt ner min lilla vovve, så nu är hon jätte korthårig..
Sen hittade jag ett påskägg som tydligen var till mig, det innehöll också 100 kr, så det var nais! ;)
Efter det låg jag i sängen, åt mitt goda godis och kollade på mtv. Sedan duschade jag, och nu sitter jag här! I Christophers rum, lyssnar på musik, smsar med lite folk. :) (y)

Snart antar jag väl att jag ska äta, sen ska jag nog sminka mig och klä på mig. Efter det beger jag mig till Heron City där jag möter upp Frida, Kim och hans flickvän! :)

Och jag har fått sån bra respons på youtube. Gud vad glad jag blir! :)

Hoppas ni kommer ha en bra kväll, det ska iaf jag! :)



Sitter vid Christophers dator, så det fick bli en gammal bild..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0