TV /S

Inte mycket har hänt sen jag skrev sist, har duschat, smörjt in mig & lite så. Smsar lite med älskling, jag ska åka hem till honom imorgon efter skolan och sen ska jag på årsmöte med laget klockan sju. Så jag lär typ inte skriva nånting imorgon. Är fortfarande lite sjuk så jag får inte vara med på idrotten heller. På fredag åker jag med laget ner till Hallsberg för att spela Järvägen Cup, den spelas utomhus, fatta vad roligt! Sen kommer jag hem på söndagkväll. Så jag lär inte skriva något då heller, tydligen ska det bli dåligt väder och då kommer planerna att bli ganska leriga. Det är kul just när man spelar men efter.. då är det inte kul alls. Då vill man bara hem och duscha och gå och lägga sig! =)

Hade lite tråkigt, så jag satt och redigera en muppbild!


Kommentarer
Postat av: Ola

GRYMMMMMT SNYGGT

2010-05-27 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0