Tillbaka! / L

Sorry för min usla uppdatering.. Men nu är jag tillbaka igen iaf. :)
I fredags var jag ju i skolan, var med Rasmus, Lucas, Oliver F och massa andra på kvällen.
Igår åkte jag till Marre typ vid fyra, där var också Artemis, Oliver, Johanna, Rebecka, Evelina, Frida, Patrik, Sierra, John, Timothy, Elin & Marre såklart. :) Igår var det också tre månaders dag för mig och Oliver. :)
Idag måste jag plugga arslet av mig, fy faaan. Sen ska jag antingen träffa Rasmus, Lucas & Oliver F eller så ska jag träffa Oliver älskling.
Jag måste bara tillägga att Sierra och John är så sjuuukt söta tillsammans: :))
I nästa inlägg kommer det lite fler bilder! :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0