sunday /S

Goooooooodmorgon! Det va skittrevligt igår och skitmysigt! Imorse vaknade jag av huvudvärk och ont i halsen. Skulle ha träffat John idag men det får bli imorrn i skolan istället, får inte gå nånstans. Så jag ska läsa min bok lite så man inte sitter vid datan hela dagen. Lollo la in två bilder från igår men jag lägger in några fler!

Marre

Sötnos

Söta Frida

Evelina

Timothy

Lollo & Oliver

Elin, Becka & Lollo

Artemis & Marre - Greker som inte kan sluta skratta!

Dom här bilderna som kommer nu är tagna med Evelinas kamera:

Vi körde Sanning eller Konka, så John fick rita en mustach (stavning?) på Becka.

Vilken seriös bild!


Skitsöta Lollo med blommor som hon fick från Oliver!

Marre, Jag, Becka, Timpa, John, Evelina, Frida & Lollo

Moi

Orkar inte lägga in fler bilder. Det tar så lång tid.
Skriver senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Guuuuuuud vad söt pojkvän som ger henne blommor! :D

2010-05-27 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0