@ saras /S

Tjabba everyone. Sitter hemma hos Sara, ska klippa mig och färga håret klockan sju hos min frisör som också heter Sara! Vet inte hur, kanske lite mörkare eller något får väl se. Imorse började vi kvart i tio, BF & GF skulle vara i Multisalen för att kolla på deckarfilm. Har nog aldrig sett en så dålig film i livet, den sög riktigt riktigt hårt. Plus att den gjordes 1954, vilket gjorde saken lite värre, haha. Vi fick inte heller igång den förrän 45 minuter senare typ, sen hade vi lunch, franska där vi lekte fruktsallad fast med årstider, sen körde vi charader. Sen skulle vi ha bild men våran lärare va inte där så fick sluta, grrrrreat (y) Men jag ville inte dra hem så jag åkte till Sara istället.
Imorrn ska vi till Lövhagen i nynäshamn med våran klass dvs GF och NV. Hoppas det blir bra väder så man kan sola och kaaaanske bada, käka och annat!
Nej, ska vara social nu ...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0