Sängen / L

Ligger i sängen nu, är hos mamma igen.. Ska försöka somna hyfsat fort, vilket inte kommer gå. Jag vet redan att jag kommer ligga och försöka somna, men inte lyckas. Så är det alltid.
Imorgon hoppas jag på att jag är pigg ändå, trots sömnbrist. Nej, nu ska jag inte vara så negativ! :)
Imorgon är det först vanlig skola, direkt efter åker jag och några fler till Huddinge för att ha teater på Fullersta Bio! Det är genrep imorgon som kommer hålla på till 19:30, så kommer hem rätt sent. Alltså inte mycket uppdatering alls från min sida..
Nu måste jag lägga ner datorn, annars vet jag att det kommet komma någon in genom dörren snart och protestera, att jag måste sova nu för annars får jag huvudvärk. Vilket iofs är sant..
Jaja, nu ska jag sluta med mitt skitsnack!
Godnatt alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0