Om oss

Eftersom att Sarah länkade oss så tänkte jag och Sierra skriva lite om oss själva! Det är nog några nya läsare som har hittat hit sen vi startade bloggen och så!
Jag tänkte börja..
Som ni säkert vet så heter jag Louise Eva Torborg Fasth, född 27 januari 1995 i Huddinge!
Jag har två bröder, Christopher, 19 år och Ludvig, 13 år. Mina föräldrar heter Christine och Mats och är 37 och 43 år gamla!
Jag har också en pojkvän som heter Oliver, han är lika gammal som mig alltså 15 år! :)
Mitt största intresse är sång, älskar att stå på scen och sjunga. Har lagt ut något youtubeklipp här på bloggen, en låt som jag och min pappa har skrivit tillsammans. Lägger ut den i slutet på inlägget! :)
På fritiden umgås jag väldigt mycket med vänner och pojkvännen, sen sjunger jag och går på teater. Tidigare har jag hållt på mycket med dans och mountain bike. Något annat jag älskar att göra på fritiden är att shoppa, men det är inte alltid plånboken tillåter det.. Älskar iaf kläder! :)
Det var det jag kunde komma på nu att skriva om mig!
Och så är det Sierras tur! :)

Jag heter Sierra Nathalie Thompson och är född den 2 juli 1995, jag föddes i USA, min pappa bor där så jag brukar hälsa på en gång per år, har också en halvlillebror som heter Jack och är sex år. Jag har inga syskon som bor i sverige så det är ganska skönt , men jag har en hund som är minst lika jobbig och hon heter Yessie!
Jag spelar handboll i Huddinge F-95 i samma lag som Sarah! 
Jag har också en pojkvän som heter John och vi går i samma klass , så ni lär se mycket av honom i bloggen! 
Går i åttan i en profil som heter GF , globalfriend där det är ganska mycket SO & Engelska.
Älskar att umgås med kompisar, pojkvän, spela handboll och att sporta överhuvudtaget!


Både jag & lollo försöker uppdatera minst 5 gånger per dag , om inte mer ! så vi gör vårat bästa! :)


Lollo

Sierra

Hoppas ni fortsätter läsa bloggen & om ni har några frågor får ni gärna ställa dom! :)
Puss


Kommentarer
Postat av: vickan

´Sv: Varsågod. Jag är Viktoria från Facebook

2010-05-05 @ 19:11:45
URL: http://viktoriiaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gud vad fint du sjunger :)!!

2010-05-05 @ 19:13:07
URL: http://sofianordins.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar diin röst ( a ) <3

2010-05-06 @ 17:17:17
URL: http://www.eebbaplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0