no stress /S

Min novell går saaakta men sääkert! Ska skriva den på datan sen å lite såå...måste snacka ihop mig med min kompanjon lullu tills imorrn å lite så, sen drar jag därifrån vid nån tid sen slaggar man hos marre och sen blir jag där en stund och sen drar jag till fjorre 1 och fjorre 2 aka älsklings skålarn och soffan aka matilda och sofie ! sen slaggar man igen hos matilda med soffan , grymt nice ! juste igår när vi dansa, det va aaaskuuul, våran lärare emilia va ju skitgrym ?! så det va kuul, så jag, matilda & soffan ska öva dansen på free, sen blire släktgrej på lördag och sen på sööndag blire kanske pojkvän, axel & sara , vi får väl see...älskling har varit sjuk så jag har inte träffat honom på skitlänge :(

O-M-G det är såhär dom ser ut !

nej det är såhär dom ser ut .. dom är liksom inte ens oseriöösa ?! pinsamt .. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett heta , speciellt hon till höger på sista bilden !

2010-05-13 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0