I'm alive / L

Yesss, jag lever faktiskt. Vaknade runt 10:30, somnade i soffan så vaknade av att det var så ljust.
Just nu sitter jag på rummet och lyssnar på musik, har nyss sminkat mig och klätt på mig.
Idag ska jag hjälpa till här hemma med städningen, sen ska jag nog ut och träffa Lucas, Rasmus och Oliver F om jag får tag i dom eller dom får tag i mig..
Snart ska jag nog gå in till farmor och farfar å hälsa på farmors syster Astrid som är här, boe egentligen i Kalix i Norrland, så det är inte ofta man träffar henne.
Tänkte slänga in en Dagens Outfit, har inte på mig något speciellt idag, bara något bekvämt liksom. :)
Jeansleggings - Vero Moda
Linne med leopard - Gina Tricot
Kofta - Bik Bok
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0