Dålig uppdatering.. / L

Förlåt för min dåliga uppdatering idag.. Hann inte skriva något imorse, det var för stressigt. Sen åkte jag ju till skolan, där var det också fullt upp. Sen åkte jag hem till Oliver efter lunch, mådde dåligt och ville ha sällskap, därför jag inte åkte hem. Så nu är jag iaf hemma, kom hem för nästn en halvtimme sen, har suttit och kollat på My Super Sweet 16 och ätit macka.
Ikväll ska jag städa bort alla mina väskor och grejer från hallen, som jag tog med från mamma hit till pappa.
Sen ska jag nog bara ta det chiiiill borde kanske plugga, men det tänker jag seriöst inte göra på en fredagkväll, så tar allt plugg på söndag istället.

Sitter vid Luddes dator, så kan inte lägga upp några bilder.
Uppdaterar från min dator senare då jag kommer göra det däremot. :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0