bones /S

tack för dom gulliga kommentarerna i förra inlägget, blir skitglad!
kom hem från john för ca två timmar sen ,har laddat över bilderna från idag och nu sitter jag och kollar på ett av mina favoritprogram som heter bones som går på trean!
imorgon har vi fyra lektioner men jag missar dom två första, vilket är SO & matte , sen lunch, språk och bild, men iaf så missar jag det för att jag ska till amerikanska ambassaden för att fixa mitt pass som går ut i år, och dom har bara öppet mellan 9-11 på vardagar när man ska fixa pass - alltså ingen annat !
så jag var tvungen att ta ledigt, men det fick jag!
och efter skolan ska jag läsa min 'roliga' deckare , yay! *host* , jaja !
skriver lite mer senare kanske ..
puss

love is in the air ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0