Tisdag /S

Härlig dag gott folk, härlig dag! Geek jag börjar bli .. eller är..
Orkar inte berätta om hela dagen men vi hade lektioner fast vi jobbade inte utan vi fick veta lite om betygen och körde lite lekar. Pratade om Frankrike. Sen när alla åttor hade slutat klockan ett skulle våran klass stanna kvar och ha en liten samling för att prata inför Frankrike. Kolla vilka som kunde åka med vilka å blabla.
Sen fick jag skjuts av Saras mamma hem, skitsnällt. Imorgon börjar vi halv tio och då ska alla åttor skriva en engelska uppsats. Taskig att lägga det dagen innan tycker jag när man har haft andra dagar man inte gjort nånting på. Uppsatsen kommer inte att påverka betygen men det är för att öva inför nationella i nian.

Ikväll är det träning, får se om jag ska träna. Är fortfarande täppt i näsan, har varit det ett bra tag nu, borde ha gått över för länge sen. Idag fick vi ockå veta att vi ska få våran NO lärare i Matte nästa termin. Sadface på hög nivå.


Nån konstig bild jag hittade i nån mapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0