Stan /S

Tja! Har inte kunnat blogga för jag har varit i stan hela dagen med min låtsaspappa för vi skulle köpa födelsedagspresent till mamma som fyllde år i fredags. Men vi firade inte henne då för jag var ju i Frankrike. Jag åt ingen frukost imorse utan vi åt brunch på ett fik istället. Vi gick runt och kolla lite, jag köpte en tunn sommarjacka på H&M. Kan inte säga nu vad vi har hittat till mamma eftersom hon kanske läser! Vädret är helt underbart idag, hoppas det blir så resten av veckan också. Imorgon ska jag och Amanda in till Söder för att möta upp våran lärare lite snabbt, fick ju med hennes filmkamera hem och hon måste ju ha tillbaka den innan jag drar för hon ska klippa den å lite så. Tog inte med kameran idag för jag orkade inte!

I miss you too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0