SOMMARLOOOV! / L

Sorry för att jag inte uppdaterade något igår, men jag hade fullt upp..
Först var jag ju i skolan på avslutning, kom hem typ strax innan halv två. När jag hade varit hemma ett tag gick jag å handlade, köpte choklad och läsk, när jag kom hem från affären gick jag upp till busshållsplatsen och mötte upp Becka, ungefär vid Juringe skolan mötte vi Rasmus och Oliver F och efter ett tag kom också Johanna dit. När alla hade kommit cyklade vi till Gömmaren. Där var det skit nais, vi grillade massa gott, jag och Johanna badade, hur skönt som helst! Sen snackade vi massor, lyssnade på musik och tog det as soft. (y)
Ungefär vid åtta drog vi hem, Becka sov hos mig så det var nais!
Nu ligger vi här i min säng, har typ nyss ätit frukost.
Idag måste jag packa arslet av mig, åker ju till Franska Rivieran imorgon bitti, nais eller vad? :D
Här är lite bilder från avslutningen och Gömmaren:
Rasmus & Oliver vid Gömmarn
Oliver, Johanna & Rasmus vid Gömmarn
Haha, groda eller vad?
Årets första dopp!
Johanna, Jag, Evelina, Marre, Becka och Sierra bakom kameran :)
Yes, jag har klippt mig som ni ser. Snelugg och så var frisören tvungen att klippa av en ganska lång bit eftersom att mitt hår var så slitet, tyvärr. Samma kväll, ungefär vid halv tio så färgade min pappa mitt hår, haha.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0