Mitt och Luddes rum / L

Idag har alla varit i Smögen, just nu är vi 12 pers i huset, imorgon kommer det ytterligare fyra. Så det är rätt fullt. I Smögen åt alla lunch, vissa shoppade lite, jag fick till exempel en seglar jacka av mamma. :) Nu på kvällen har vi ätit en stor middag, fan vad mätt jag är. Oxfilé, färskpotatis, jordgubbar och grejer. Efter det spelade vi lite fotboll. Nu sitter jag och Ludde i vårat sovrum vid varsin dator, en skål med godis gör oss sällskap också..
Imorgon tror jag att vi ska ut med motorbåten, då ska vi åka vattenskidor och grejer.
Sitter vid Henriks (mammas kille) dator, så har tyvärr inga bilder att bjuda på, men tänkte skriva ett litet inlägg iaf.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0