Jordgubbar, glass & chokladsås / L

Idag tog jag 14:00bussen från skolan, jag och Oliver F gick av vid samma station och så följde han mig enda hem, gulligt. :) När jag kom hem var mamma här också, så jag, hon, pappa och Ludde åt jordgubbar, glass och chokladsås, hur gott som helst! :))
Nu ska jag snart åka till frisören, ska bara toppa och kanske klippa sidolugg igen.
Imorgon är det ju skolavslutning, tack gud :D Såklart så ska min klass vara i skolan tidigare -.- men det är bara för att vi ska hinna repa låtarna vi ska sjunga. Typ vid 07:00 ska jag dra till Marre, hon ska locka mitt hår och sen drar vi till skolan tillsammans! :) Haha, älskling har bett mig att inte locka håret, han tycker inte att det är fint, men jag gör det ändå. ;)
Efter avslutningen ska jag träffa Filip Åhman tror jag, sen typ vid fyra drar jag, Oliver F och Rasmus till Gömmaren där vi möter upp Becka, Johanna, Evelina och sen snackades det om att Lowe också skulle följa med, vet inte riktigt! :)
Så imorgon blir det en riktigt nais dag! :)
Lägger upp bilder imorn på hur jag ser ut innan jag drar till skolan.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0