Flygplatsen i Frankrike / L

Har inte kunnat uppdatera något eftersom att det inte fanns något internet på hotellet.
Men nu sitter jag på flygplatsen i Frankrike vilket jag har gjort i ca fyra och en halv timme nu, det är fortfarande typ sex timmar kvar tills vårat flyg kommer. Sen ska vi landa i Tyskland och vänta där i fem timmar också. -.- Men sen är vi hemma, eller i Sverige iaf. :D
Vi har haft det bra i Frankrike! :) Fast två av dagarna var det mulet och så ösregnade det, det ska egentligen inte kunna hända på franska rivieran, men vi lyckades tydligen tima det.. Det var massa personer som dog å grejer för att det regnade så mycket.. Jag har lyckats blivit rätt brun ändå. ;)
Uppdaterar roligare sen när jag kommer hem!
Det finns sjuka båtar här.. En såb här båt äger nog ingen vanlig svensk..
Bild tagen för typ två dagar sen. Lite brun hade jag väl blivit då? :)
Sådär, lite bilder iaf. :)
Saknar alla där hemma! Becka, Marre, Johanna, Evelina, Frida, Oliver och alla dom. Men Oliver ska jag iaf åka till direkt när jag kommer hem. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0