fb chatt /S

Jag sitter och chattar med min låtsasmamma nu som sitter på andra sidan gjorde där klockan snart är åtta.
Vi diskuterar min balklänning inför nästa år, har hittat en jättefin så hon ska beställa den åt mig och så får vi se om det är rätt storlek å sånt. Annars skulle vi skicka tillbaka den , storlekarna är ju inte som i Sverige så jag måste fråga mamma vilken storlek hon tror. Har också kollat på skor , vet att det är tidigt att börja handla men jag ska bara bli två centimeter till och jag har bestämt att jag ska stanna vid min nuvarande vikt eller vad man säger, haha! :) Men jag hoppas att den kommer passa! Nu dog min mobil också, great..måste ladda den.

Min låtsasmamma tror att jag är en tvåa, vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: magda

söt blogg!

jag skulle bli jätteglad fall du fråga något på min frågestund. jag hoppas du kikar in och lämnar en. kram

2010-06-14 @ 15:28:22
URL: http://guldmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0