29 juni /S

Tjaa! Hade det skitnice med Lollo igår, träffade upp henne i centrum, sen åkte vi in till Söder där ambassaden va. Men vi var ganska tidigt så vi gick och åt på Taco Bar, kommer bilder därifrån sen. Sen mötte vi upp morfar, driver inte när jag säger att alla var orangeklädda förutom jag och Lollo , haha. Men det var jättekul, Holland vann med 2-1 så nu spelar dom mot Brasilien där dom kommer bli utklassade förmodligen. Matchen är på fredag dvs på min födelsedag och jag vill åka in dit och kolla så förmodligen gör vi det! Fast då ska dom ju vinna också! ;)

Idag ska dagen spenderas hos pojkvän! Mysigt! =) Hm, åker dit runt ett tror jag, så jag slipper stressa!
Bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0