Vaaaaarmt /S

Tjaba , är grymt taggad inför imorgon för då åker jag äntligen till pappsen och hälsar på! Saknar Partille otorligt mycket redan och vill verkligen tillbaka. Men iallafall, jag kommer inte blogga imorgon, planet går 10.40 så vi måste åka hemifrån 07.00 ifall det blir mycket köer. Sen är det sex timmars tidsskillnad så mina inlägg blir konstiga för er! Hmm , på onsdag blir det nog nåt inlägg men inga på tors, fre eller lör för då sitter jag i en bil, om ni har tur blir det något inlägg ibland, haha! ;) Har packat hela dagen, åkt och handlat lite godis å sånt, och sen har jag badat i en ganska stor upplåsbar pool som vi har köpt, ganska b , haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0