Underbart! /S

Bästa dagen på länge! Åkte ner tidigare till centrum och så smsade jag älskling och sa att jag var där , men han va inte klar än så jag åkte hem till honom ett tag och sen tog vi bussen tillbaka till centrum och tog tåget in mot Söder. Vid ambassaden var det sjuukt mycket folk! Men så jävla grymma som vi är så vann vi med 2-1! Suck on that Brazil! Det gjorde typ min dag, va helt överlycklig när vi gick därifrån, träffade på massa folk som hejade på Brasilien och jag hade bara lust att gå fram och säga: "In your face!!" Men det gjorde jag inte! ;) Sen åkte vi hem och nu har vi käkat. Cosma har kommit också, shit vad hon är fin! Bilder på henne kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0