Partille /S

HEMMA HEMMA HEMMA HEMMA! HERREGUD, VAD SKÖÖÖÖÖNT!

Ni anar inte hur grymt kul jag har haft det! Ska sammanfatta lite, mitt lag vann gruppen, vi spelade fem matcher och vann alla, grymt! Men sen förlorade vi med två bollat mot Aranäs, det va lite surt men that's life! Sen hade vi ett till lag som gick till final men där förlorade dom mot Ydun som är från Danmark och är sjukt bra! Mina föräldrar va ju där så vi skjutsade hem Hanna och sen åkte vi hem. Men på torsdag, fredag & lördag kväll var det disco, och jäklar vilket drag det va! Skitkul! Hoppas vi åker tillbaka nästa år, för Partille är roligaste cupen att vara på, plus att det är utomhus också. Vi hade ganska tur med vädret förutom i onsdags då det regnade, men det är ganska kul att spela då också förutom att bollen är hal. Imorrn ska jag tvätta och packa för att på tisdag åker jag till USA i en månad för att hälsa på min lilla daddy.



Man ser ganska dåligt , men vi kom etta iallafall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0