19 fast 20 juli i sverige /S

Tjo, har haft en underbar dag, skitkul! Berattar lite snabbt , ehm idag var vi bara vid poolen for vi orkade inte ga till stranden. Efter ett tag kom Nathan och Zach , tva killar jag traffade forra sommaren, men iallafall, dom hade varit och fiskat och tydligen hade dom fangat 30 smakrabbor sa dom fraga om jag ville folja med till deras 'condo' dvs hus som dom bor i , och jag hade ganska trakigt sa jag foljde med. Fick provsmaka lite och det va grymt gott! 3 av 30 va levande sa nar dom skulle koka dom gick jag bara darifran for jag ville inte se dom lida, haha.
Sen cyklade vi till Bi-Lo (mataffar) for att kopa lite is till deras kylskap for det va slut och nar det va klart akte vi hem igen men sen fick vi trakigt sa jag, nathan & zach tog en tur till Coligny Plaza for att kolla kepsar och bara ga runt lite , and then it was time for dinner. Sa dom fraga om jag ville ata hos dom , och why not liksom? ;d
Efter det akte hela Nathahns familj och jag tillbaka till Coligny for att kopa glass men jag valde en Chocolate milkshake! Grymt gott. Sen ville vi bara ta en cykeltur och da foljde Nathans pappa med oss, haha det va skitkul for varje gang nagra smaungar akte forbi sa Zach: "Barney loves you!!" , och en gang nar han sa det svarade en liten kille, "I know", hah, sattet han sa det pa assa, vi dog nastan av garv , haha xd Sen nar vi skulle aka tillbaka bestamde vi oss for att aka pa stranden, dumma i huvudet va vi, for shit vad det blaste, varsta motvinden. Hade skitont i mina ben efter det alltsa! Sa vi gick och kopte Italian ice och sen akte vi hem. Ny dag imorrn! Puss!

Hittade ingen bild pa Zach, men bilden ar iaf pa Nathan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0