Sierraaa? / L

Var är Sierra? Hon har inte skrivit något inlägg va..? Och hon är inte här..
Nej, nu loggade hon in på msn, så hon är inte död iaf. Vilken tur.

Som jag har sagt rätt många gånger nu så kommer Sierra till mig idag, det är henne jag väntar på just nu. Fast hon kommer inte förrens om ungefär en timme och tre kvart.. Så jag lär få vänta länge.

Idag är det inte lika bra väder som igår.. Eller det är vad jag har hört iaf, har inte orkat dra upp persiennerna än..
Men det gör inget för mig och Sierra, vi ska ju vara inne och fixa allt med lilla bloggen idag! ;)

Det här blev ett ganska ointressant inlägg..
Men ikväll kommer allt bli hur intressant som helst! ;)

Fan, nu har Sierra uppdaterat, hon var snabbare än mig.. ;o

pöss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Söt bild! :)



Jag gick i AL, den finns inte längre men jag hade Maria Glawing, Susanna Sjödén, Tine Dohn, Niklas Gladh och Maria Åkesson som lärare. Vet inte om det var några fler.

Du kanske vet vem min lillasyster är som går i 9an? Hon som är väldigt antisocial oftast och hade utväxt som hon har färgat nu haha :P Vilken klass går du i förresten?

2010-04-07 @ 10:41:41
URL: http://erwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0