Sängen / L

Ligger här i sängen med datorn. Har nyss kollat klart på förra programmet av Talang, kollade bara på halva igår..
Älsklingen ringde för ett tag sen, alltid kul att snacka med honom, haha. :)
Just nu ligger jag och smsar med Marre, och den tjejen är riktigt duktig på att ställa konstiga frågor! Haha, jag lovar, ni vill inte ens veta vad hon skickar för konstiga frågor..
Men nu måste jag gå och ta en värktablett, har sån jävla mensvärk. Sen ska jag nog försöka sova. Måste ju vara pigg imorgon när Sierra kommer! :)



puss

Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha ALLTID! :D mina frågor är så roliga att svara på, eller hur lollo? ;) älskar dig puss

2010-04-07 @ 10:00:49
Postat av: Lollo

haha, det beror hur man ser på det.. ;o älskar dig med. :) puss

2010-04-07 @ 10:34:18
URL: http://thompsonfasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0