Måndaaag / L

Nu ska jag snart åka till skolan. Skulle egentligen gått för typ tjugo minuter sen, men får skjuts av pappa, så då kan jag gå senare! :)
Kommer nog inte alls bli mycket bloggning från mig idag. Ska ju som sagt först vara i skolan, direkt efter ska jag till Bagarmossen med fem till tjejer och spela in en låt. Vet inte hur lång tid det tar..

Det blir en lite sämre outfitbild idag också, kameran har fortfarande inga batterier.. Men laddar den idag i skolan! Tänkte fota lite under tiden som vi är i studion. :)


Diesel jeans - JC
Tröja - HM
Halsduk - Åhléns
Klocka - Glitter
puss

Kommentarer
Postat av: ronja

fint :)

2010-04-19 @ 17:16:30
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0