kusinerna /S

tjäääna , började halv nio imorse med idrott, sen svenska, direkt efter det hade vi engelska, lunch, mentorstid och sen skulle vi ha franska men som lollo sa så blev det inställt men jag stannade kvar för att vi har franska prov på fredag och sen efter hade vi no resurstid , så jag frågade våran lärare lite saker för att vi har no prov imorrn!
ska snart åka till mina kusiner som bor i mariefred, jag, mamma och min låtsaspappa ska dra dit och käka middag, samtidigt ska jag ta med mina franska böcker för min mosters man pelle har bott i frankrike, så han kan det flytande, great (y)

bjuder på en riktigt het bild, och så ser man lucas arsle, hahah :D


Kommentarer
Postat av: ronja

haha, rolig bild :D

2010-04-21 @ 17:33:51
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0