Hos Oliver / L

Japp, jag är redan vaken. Sitter hos Oliver, själv, och kollar på nyheterna, haha. Jag tror att han är på någon moppekurs.. Han kommer hem om några timmar, tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Får helt enkelt se vad jag hittar på. ;)
Vilken tid jag åker hem här ifrån vet jag inte riktigt..
Men senare ikväll ska jag ju bowla med Frida, Kim och hans flickvän. Det blir bra det! :)
Så jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen idag. Får hoppas på att Sierra kan skriva något litet inlägg! :)
Å nu har våra besökare sjunkit en aning. Vi vill ju ha ett nytt besöksrekord! :D Så det är bara fortsätta läsa. ;) Även fast bloggen kanske har blivit lite sämre, till skillnad från förut.. Men vi gör vårat bästa! :)



puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså du är så söt, alltså på utseendet. Din kille kan vara glad som har en sån fin tjej !:D

2010-04-09 @ 16:18:14
Postat av: Lollo

Shit, tack! Vad glad jag blir! :D

2010-04-09 @ 16:27:43
URL: http://thompsonfasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0