Hemma nu! / L

Nu är jag hemma igen!
Vi åkte inte till Tullinge, utan till kusinernas landställe, som ligger på Muskö. Verkligen jätte mysigt! :) När vi kom grillade vi hamburgare, sen sköt alla med luftgevär, efter de gick några av oss en promenad och när vi sen kom hem så fikade vi. Och så blev det en del snack mellan mig och Elin, trevligt! :)
Här kommer lite bilder.
Jag var grym! ;)
En gunga i trädet fanns också. :)
Micke, pappa och Elin på promenaden.
Haha, jag stog på ett isflak som åkte ifrån bryggan..
Jag
Elin och jag :)
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi fina bilder :D och seriöst, du va grym på luftgevär! :D:D min kusin äger alla ^^ <3 kram :)

2010-04-04 @ 23:34:06
Postat av: Lollo

Haha, jaaa, finfina bilder. :D

Du är bättre, du var grym ju. ;D

kraaaaam <3

2010-04-04 @ 23:49:44
URL: http://thompsonfasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0