Grym / L

Så jävla fin rubrik.. Iaf, vaknade i panik för att jag trodde att jag hade försovit mig, men någon minut senare kom jag på att jag är ledig. Så skönt. :D

Nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på grym musik, ska snart springa ner och hämta mina jeans och sen sminka mig, efter det ska jag nog plocka i och ur diskmaskinen för att göra pappa glad, sen kanske jag beger mig mot bussen! :) Ska ju till stan idag med Rebecka. :) Tänkte bara tillägga att jag är så jävla irriterad över att min mobil är sten död, jag har bara haft den i fyra månader, och nu är den heeelt död..
Jaja, tror att jag kommer köpa lite kläder i stan, eller har bara 500 kr, så det kommer inte bli så mycket. Men jag visar det jag har köpt senare!
Hahaha, fy fan! Jätte gammal bild på mig och Becka!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0