Frukost / L

Nu har jag precis fixat lite frulle. (y)
Sitter i sängen med datorn i knät och frukosten på bordet bredvid just nu, en perfekt helgmorgon! :)
Har en fruktansvärd mensvärk, och så känner jag av pollen och så har jag huvudvärk. Så nu gäller det att ta värktabletter och allt vad det heter, haha. :) Är ni allergiska mot mycket? Tycker ni att det är jobbigt isf? Själv är jag allergisk mot väldigt mycket, men jag är van. Så för mig är det inte så jobbigt. Visst, ibland vill man verkligen äta något som man är allergisk mot, men jag tycker att det funkar bra! :)
Jag märkte att det snöade för knappt en timme sen, haha, seg som jag är..
Bilden är från Liseberg sommaren 2008, när det inte heller var så bra väder..
Från vänster: Ludde, pappa, Elin och jag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0