Fråga / L

Anonym om Nyss ätit frukost / L:

kan du berätta om hur du träffade oliver skulle bli kul att veta :)

Fick den här frågan, så tänkte svara på den. :)

Vi träffades faktiskt genom skolan. Båda började i Södertörns Friskola i musikklass i sexan. :)
Jag tror att båda la märke till varandra från början. Jag tyckte att han såg bra ut, han tyckte att jag såg bra ut. Men sen fick han höra att jag höll på med hamstrar, vilket jag faktiskt gjorde då, haha. Men absolut inte längre. Höll på med utställning och födde upp några och så.. Och när han fick reda på det fick han en annan uppfattning, haha. Tror att han tyckte att jag var tönt. Men vi började snacka lite smått, även fast jag var väldigt blyg.
Sen fick vi sitta bredvid varandra och samarbeta ganska ofta, för lärarna tyckte att vi funkade bra tillsammans..
Jaja, sen började jag gilla honom hur mycket som helst, men det var jag inte ensam om.. Hela klassens tjejer tyckte han var jätte snygg, haha.
Hela sexan gick och det hände ingenting mellan oss.
I sjuan däremot blev vi tillsammans, men det höll bara i ungefär två månader..
Nu i åttan är vi tillsammans igen, det har vi varit i mer än två månader nu.
Jag älskar honom mest.

Kommentarer
Postat av: LOWA

Vilken fin blogg du har!

2010-04-25 @ 21:42:00
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0