another day is over /S

hade nyss lagmöte med laget, höh ^^
ehm , det gick bra , jag trodde det skulle hålla på i tre timmar men det höll bara på i en. började halv nio idag , men de va inga lektioner utan vi skulle bara förbereda för skolans dag som är imorrn , då våran skola samlar in pengar som i år går till haiti. sen fick vi sluta en halvtimme tidigare, så jag, alina, hanna och lova drog till centrum, gick in på donken för att handla glass sen skulle vi göra en liten hemlig grej , moahah ! tyvärr kan jag inte säga det , ;) men sen gick jag till mormor & morfar för att få mat, och sen kom julia och hanna och hämtade mig till mötet, och nu sitter man här framför datan och lyssnar på musik. börjar halv tio imorrn , fyfan vad sköönt!
men sen slutar vi halv ett men vi ska ju ändå tillbaks på kvällen för då kommer typ alla föräldrar och släktingar och sånt , jag ska kanske sjunga och oskar ska spela gitarr och så ska vi tigga pengar!

eken 09' , ser skitsur ut , ^^


Kommentarer
Postat av: alina'

mwahahha iingen får vet (förutom att typ jättemånga i klassen redan vet XD) ♥

2010-04-27 @ 21:06:43
Postat av: Yacine

Jag var där! :o

2010-04-28 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0