Ändrade planer / L

Min Frida har blivit sjuk, så jag och Maria kunde inte åka till henne idag. "/ Hoppas verkligen att hon blir frisk snart, nu har hon varit borta från skolan alldeles för länge!
Jag åkte iaf till Oliver istället, var där till typ kvart över fyra. Skit mysigt. :)
Precis när jag kom hem så skulle pappa åka och handla, så då följde jag med. Köpte en foundation också, hoppas att den är bra. :)
Nu sitter jag å läser bloggar och lyssnar på musik, kanske ska gå och hjälpa pappa med maten snart. Får se.. :)

Vill bara tillägga att jag är sjukt shoppingsugen just nu.. Passar inte alls när jag är pank. Men som tur är får jag månadspengen på måndag!

Funkar inte att ladda in bilder just nu, vet inte varför..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0