home /S

yay, hv vann! (y)
okej , men iallafall det har ju varit team sportia slutspel och av åtta lag hade vi två huddingelag med så det va skitbra. men vi spelade tre matcher idag och det gick dåligt på alla! va skitsur efter det , men jaja :)
hm , imorrn ska vi till eriksdalshallen för det är prisutdelning för att vi vann våran serie , så det är grymt!
min låtsaspappa har en s.k 'grabbkväll' ikväll så mamma tog med mig ut för att käka, men sen drog vi hem igen för vi orkade inte mer, så nu sitter vi vid en varsin data och gör typ inget x)
men nu kommer lite bilder från föräldramiddagen!

älskling lagar mat!

sötnosarna jasmina & amanda!


jag är skitröd i ansiktet för att dt va så jäkla varmt ;o

jag & amanda

jag & älskling

hanna var värd för kvällen !

oskar spelade gitarr!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0