10 saker du kanske inte visste om oss

Louise;

- jag har världens bästa pojkvän, oliver! ♥
- jag går i musikklass, sång är mitt största intresse
- hela mitt namn är louise eva torborg fasth
- när jag var sju/åtta år gammal låg jag på sjukhus i över en månad, var dödligt sjuk
- jag har en väldigt söt hund som heter smilla
- jag har två syskon, ludvig som är 13 år och christopher som fyller 20
- jag bor och har bott i segeltorp i hela mitt liv
- jag är helt galen i justin bieber
- när jag var yngre så var jag helt galen i djur, sammanlagt har jag haft över 20 husdjur
- min största fobi är flygmyror och paddor


Sierra;

- jag heter nathalie i mellannamn
- jag har en underbar pojkvän, john! ♥
- jag har svårt att lita på folk
- jag går i en so/engelska klass 
- jag spelar handboll i sveriges näst bästa lag
- jag är född den 2 juli 1995
- jag är född i USA & är halvamerikan
- jag har en hund som heter yessie
- mina favoritämnen är engelska & idrott
- jag älskar justin bieber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0