Dålig uppdatering.. / L

Sorry för den dåliga uppdateringen från min sida!
Men shiiiit vilket jävla underbart väder det är ute. :D
Kom hem för ett litet tag sen, åt nyss lite skinksallad, har varit i Mälarhöjden med några tjejer från musiklägret, My, Jossan, Angelica, Ella och hennes två kompisar! :) Det var så sjukt nais, vi grillade, lyssnade på massa musik, solade och massa sånt. En perfekt sommardag! :)
Nu sitter jag här hemma på rummet, måste nog plugga lite, sen ska jag fräscha till mig lite och sen ska jag nog dra till Frida där hennes pojkvän är också! (y) Senare kommer Oliver dit. :)
Laddar in bilder från dagen senare! :)
Här kommer två usla dagens outfit bilder :D
Topp eller vad det är - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot

Sen har jag massa annat på mig som inte kom med på bild..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0