Tisdag / L

Haha, kom på nu att jag skrev fel igår, skrev "tisdagskväll" när det var måndagskväll, jaja, ingen big deal.
Inatt har det inte varit särskilt roligt, somnade halv tre, kunde inte sova, hade en förjävlig växtvärk.. Sen vaknade jag halv sex igen av att solen gick upp och lyste rakt in i mitt rum, -.- så jag gick upp till Christophers rum och la mig där, kunde inte somna om så somnade runt halv sju tror jag, sen gick jag upp vid tolv igen. Haha, fy fan vad ointressant.
Får se vad som händer idag, ska försöka få tag på Oliver tror jag, det är ju ändå fyra månader idag för oss..
Ni får ha det bra sålänge.
update you lateeeer,


jag trodde att det skulle bli skönt att komma hem,
men nu vill jag bara tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Elin

Härlig bild!

2010-06-22 @ 13:41:06
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad har hänt? :/

2010-06-22 @ 20:16:27
URL: http://amandauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0