Hemma från träningen /S

Tja, kom hem från träningen för ett tag sen. Har hunnit käka och duscha! Ska möta upp älsklingen tjugo över två i centrum imorgon så tar vi tåget in till Söder! Får hoppas på att Holland vinner men chansen är inte stor! Hundens kennel har lånat våran hund för dom ska ha en utställning i helgen och dom brukar låna henne till sånt, så jag tänkte: "skönt med en hundfri helg" , nä då fick jag veta att vi ska vara hundvakt åt en röd/brun mellanpinscher som heter Cosma, dvs samma ras som våran hund Yessie är. Så hon kommer imorgon klockan tio på kvällen och så kommer dom och hämtar henne åtta på morgonen, great! Kommer inte skriva mer ikväll så det här blir mitt sista inlägg som 14 år!
Puss & Godnatt!

Hanna och min coola JB poster!

Vi blev sugna på godis & gick och handla liiite..

Het, tro mig..jag vet!

Stolt! (:

Koncentration..

"Ååh, se där! Ett freak utan smink!"

Mina vackra ben .. *host*

Min fina 'Holland' tröja i bakgrunden!

Hanna smsar med *****!




Kommentarer
Postat av: sarastille - jag gör gratis bloggdesigner

fin blogg :)

2010-07-01 @ 21:47:26
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Sv: Ja, den är god! :)

Sure!

2010-07-01 @ 23:08:38
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0