vet inte vart jag ska börja /S

sjuk dag , jag lovar, kan beskriva det med tre ord , kallt , regnigt, jobbigt !
när klockan var halv ett så fick vi sluta eftersom att vi skulle vara tillbaka vid typ fyra , så jag och alina drog hem till amanda där vi satt på fb och larva oss, sen tog vi bussen till skolan , vädret va liksom ganska bra, jag och oskar repa lite till låten 'your call' som jag skulle sjunga medan han spelade gitarr, men sen blev det skitkallt och när han va ute med gitarren så spela så blev den ganska ostämd så vi fick vara inomhus. jag tog en burk sen också och gick runt och tiggde pengar haha , sen fanns det riktigt snåla personer som gav en krona ?! snål or what.. jaja sen tog jag min rast i typ en timme och bara gick runt men jag fastnade vid våffelståndet .. och efter ett tag behövde jag hjälpa till där också , okej i början , men fyfaaan vad kallt det blev sen , så vi fick låna lärarnas oranga jackor , inte så fint men dom va ganska varma & sköna! sen kom min mamma & låtsaspappa vid halv nio och vad skönt det va när man kom hem alltså!
imorrn börjar jag 09.15 , najs , lite städning , utvärdering & så..
 
kreta 09'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0