Vaken! / Louise

Jag är redan vaken! Det värsta är att jag har varit det i drygt en timme nu.. Varför vaknar man så tidigt när man egentligen kan sova hur länge man vill..?
Jaja, btw såg jag att Sierra hade bloggat på rätt duktigt igårkväll och nu imorse vilket jag inte kunnat.
Min lilla egna dator är hos min mamma just nu, vilket gör att jag måste låna pappas dator.
Men vanligtvis tar jag med mig datorn när jag flyttar mellan mamma och pappa, så i fortsättningen kommer det inte var några problem med uppdateringen. ;)

Idag ska jag åka till min ena moster Lotta på påskmiddag. Vi kommer bli rätt många, jag, Ludvig, Christopher, mamma, Henrik, moster Carro, kusinerna Maja, Nils, Josefine & Julia, Lotta, Martin, Trygve.. Haha, vet inte riktigt vilka som kommer vara där faktiskt! Men det blir väl mysigt med påskmiddag och att få träffa släkten på mammas sida!

Och jag såg att vi hade 16 besökare bara på första dagen, vilket är hyfsat iaf! Men fler vill vi ha! :D Så det är bara att fortsätta läsa! :)


Haha, jag var bara tvungen..

Hoppas alla får en grym skön dag & att alla går ut i solen ett tag! :)
Puss, Lollo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0