talang /S

Kollade ju på talang för ett tag sen , det blir bara tråkigare & tråkigare för varje gång känns det som!
Men en del är så ju himla dåliga så ibland blir det skitkul! Skulle åka till stan imorrn ju med Sara men det blir inget för att det blir så sent, skulle typ åka dit vid 2-3 eller något...så jag sitter & nördar facebook istället.
Ska snart lägga mig också är skittrött..saknar skolan också men det är mest för alla kompisar , men nu kan ni få veta en till grej om mig och det är att jag älskar skolan! Vet inte varför det bara är så, skitkul tycker jag förutom prov & läxor dåra, men annars tummen upp för det ! (y) ;)
godnatt !

HAHA , jag va "kille" för en dag i skolan , misslyckat men det va kul! ;)


Kommentarer
Postat av: jasmina

sv: mästerfotograf :D

2010-04-10 @ 10:10:54
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0