Första inlägget / Skärholmen

Just sitter jag hemma hos Sierra. Vi har nyss ätit en väldigt god middag! :)
Sierra ligger i sängen och tar kort på sig själv & mig..

Idag skulle jag egentligen ha träffat min barndomsvän, Lisa, som jag inte har träffat på ca 7 år, vilket är helt sjukt.. Men det blev lite knas, så jag kontaktade min goda vän Sierra istället och vi bestämde att vi skulle ta oss en liten tripp till Skärholmen. Där hade vi det roligt, gick i många klädaffärer och tog oss en fika, snackade mycket gjorde vi också! Sjukt nais säger jag bara! :)

Egentligen skulle jag åkt hem efter Skärholmenbesöket, men istället åkte jag hit vilket var ett riktigt bra val. :)

Snart kommer det ett inlägg med lite bilder. (y)

Ha en fortsatt trevlig kväll, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0