At home / L

Har inte bloggat ett tag, förlåt för det.
Men igår när vi spelade upp minimusikalerna gick det bra! :) Eller vi improviserade som fan och gjorde om en del medans vi stog på scenen och så fick vi världens skrattanfall mitt i, men va fan, alla hade roligt så det blev väl rätt lyckat ändå. ;) (a)
Efter det åkte jag hem snabbt och duschade, sen åkte jag till Oliver och sov där.
Idag har jag ju varit i skolan, hade franska prov, gick bättre äb förväntat faktiskt! :)
Efter skolan åkte jag, Marre, Becka och Evelina till Huddinge Centrum ett tag och snodde åt oss lite godis i olika stånd..
Sen sprang jag och Marre till bussen, nu är jag hemma och om ett tag ska jag åka till Marre och sen sova där! :)
Är nog hos henne ett tag imorgon, men sen ska jag träffa Filip Å ett tag, var rätt längesen jag såg honom..
På söndag åker förhoppningsvis jag och Marre till Frida, har inte sett henne på typ två veckor. Saknar henne som fan och hoppas att hon mår bättre nu efter operationen!
Lägger in en Dagens Outfit. :)
G-star jeans - JC
Vitt linne - HM
Kofta - Italien
puss :)

Kommentarer
Postat av: Bästis till båda er :D

Älskar er underbaraste!!

Kolla in nya bloggen med mig och syrran. Pussen!

2010-04-23 @ 16:17:05
URL: http://chocolatesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0